Pil venstre Tilbake

Brukerveiledning Servicetorg

Tjuvholmen Drift ønsker at alle leietakere på Tjuvholmen benytter «Servicetorget» for innrapportering av avvik og bestillinger samt ved henvendelser for generelle spørsmål. 

Selvaag Eiendom sine leietakere bes benytte Kundesenteret for henvendelser. Direktelink finnes på tjuvholmendrift.no.

Alle henvendelser gjennom Servicetorget vil gå direkte til de som er ansvarlig for fagområdet henvendelsen gjelder.

Systemet vil ivareta at dere som leietakere skal få rask tilbakemelding når dere kontakter Tjuvholmen Drift, og en effektiv oppfølging av henvendelsen. Det vil også ivareta sameiene sitt krav til å dokumentere HMS avvik. Saksgangen på egne innmeldte henvendelser kan følges og historikken ivaretas.

Veiledning for bruk av Servicetorget:

  1. Følg direktelinken på vår hjemmeside tjuvholmendrift.no eller denne linken: https://web65.fdvweb.no/logon/login_servicetorg.asp
  2. Ved første gangs innlogging må man fylle inn fullt navn og e-postadresse. Dette benyttes også ved senere innlogging.
  3. En informasjonsside for ny bruker vil så dukke opp – følg instruksjonene og legg inn all nødvendig informasjon. Husk å velge hvilket bygg brukeren er tilknyttet.
  4. Klikk videre på «Henvendelsesskjema» og send inn henvendelse. Det er viktig at man krysser av for riktig kategori og videre velger riktig fagområde.
  5. Under «Henvendelse historikk» kan man følge sine avvik, bestillinger og spørsmål.
  6. Vi anbefaler alle å gjøre seg kjent på Servicetorget ved første gangs registrering.

Ved senere innlogging vil man komme rett inn på Servicetorget til det aktuelle bygget. Det er mulig å endre hvilket bygg man er tilknyttet i brukerprofilen.

Ved eventuelle spørsmål angående pålogging eller annet i Servicetorget kan Tjuvholmen Drift kontaktes på e-post: [email protected]